ελ | uk

Υπηρεσίες / Διαδικασία

Επίσκεψη στο κατάστημα DEINAS cucine

Οι Σύμβουλοι Διακόσμησης του καταστήματος της εταιρείας DEINAS cucine σας υποδέχονται, σας ξεναγούν και σας βοηθούν να επιλέξετε συνθέσεις επίπλων, χρωματισμούς πορτών και επιφανειών εργασίας, τύπους ερμαρίων, ηλεκτρικές συσκευές κ.α. Η αρχιτεκτονική κάτοψη του χώρου της κουζίνας, του υπνοδωματίου ή του καθιστικού σας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να προχωρήσουμε στον σχεδιασμό εξατομικευμένων λύσεων, ώστε οι λύσεις που θα σας παρουσιαστούν απο τον αρμόδιο Σύμβουλο Διακόσμησης να είναι όσο το δυνατότερο ακριβείς στο τελικό σχέδιο της παραγγελίας. Εναλλακτικά, μια επιμελής επιμέτρηση και καταγραφή του χώρου απο εσάς αρκεί για να σας προτείνουμε σχεδιαστικές λύσεις. Η επόμενη συνάντησή σας με τον προσωπικό σας Σύμβουλο Διακόσμησης θα οριστεί συμπληρώνοντας το Δελτίο Γνωριμίας Πελάτη το οποίο περιέχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία για τον σχεδιασμό των λύσεων σας.

Σχεδιασμός εξατομικευμένων λύσεων

Δημιουργούμε σχεδιαστικές λύσεις προσαρμοσμένες στις καθημερινές ανάγκες σας με την χρήση εξειδικευμένης σχεδιαστικής εφαρμογής που χρησιμοποιεί διάφορες τεχνικές απεικόνισης δύο και τριών διαστάσεων για να δημιουργήσουμε για εσάς την βέλτιστη λύση για τον χώρο σας. Ο προσωπικός σας Σύμβουλος Διακόσμησης αναλαμβάνει από την αρχή ως το τέλος να σχεδιάσει και να σας παρουσιάσει εναλλακτικές λύσεις σε πολλαπλές συναντήσεις, στην διάρκεια των οποίων κάνετε μαζί όλες τις απαραίτητες αλλαγές ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι πλήρως ικανοποιητικό.

Επιμέτρηση χώρου & Ιδιωτικό Συμφωνητικό

Εφόσον έχετε συμφωνήσει με τον προσωπικό σας Σύμβουλο Διακόσμησης για την αγορά προϊόντων DEINAS, ένας Τεχνικός Εξυπηρέτησης Πελατών επισκέπτεται τον χώρο σας για την τελική επιμέτρηση, βάσει της οποίας δημιουργείται το τελικό σχέδιο (για το οποίο διεξάγεται εσωτερικός τεχνικός έλεγχος) και υπογράφεται το Ιδιωτικό Συμφωνητικό της Παραγγελίας σας.

Παραλαβή & Τοποθέτηση Παραγγελίας

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών επικοινωνεί μαζί σας μία εβδομάδα πριν την παραλαβή της παραγγελίας σας για να κανονιστεί η ημερομηνία μεταφοράς, την οποία ακολουθεί κατά μία ημέρα στο ελάχιστον η ημερομηνία τοποθέτησης.

Aftercare

Οι εγγυήσεις δίνονται με την ολοκλήρωση της τοποθέτησης των προϊόντων, εφόσον αρχικά πραγματοποιηθεί τεχνικός έλεγχος με αυτοψία Τεχνικού Εξυπηρέτησης Πελατών και εφόσον υπάρχουν ηλεκτρικές συσκευές, να δωθούν Οδηγίες Χρήσεως στα Ελληνικά.